Danla Bilic’in Programına Konuk Olan Hepsi Grubunun Cemre Kemer’i Gülçin’in Gidişi Hakkında İlk Kez Konuştu!

Danla Bilic’in YouTube’da ünlü arkadaşlarıyla yemek yaptığı yeni programı çok izleniyor, çok da konuşuluyor. Yeni bölümde Hepsi grubunun Cemre’sini ağırlayan Bilic, Cemre Kemer’e Gülçin’i sorarak köşeye sıkıştırdı! Detaylar ?

Danla Bilic’in ünlü isimlerle yemek yaparken samimi sohbetler ettiği yeni programının son konuğu ikonik Hepsi grubunun Cemre’siydi.

Hatırlarsanız, bir dönemi sallayan, genç kızların biriciği Hepsi grubu, Gülçin’in gruptan ayrılışının ardından dağılmıştı. Gülçin yoluna tek devam etmiş, Eren, Cemre ve Yasemin de görüşmeye devam etmiş ancak şarkıcılık kariyerlerini sonlandırmışlardı.

Danla Bilic’in elinde yıllarca belirsiz kalmış ve merak edilen bir koz varken, eline fırsat geçtiğinde Cemre Kemer’e Hepsi’nin dağılışını ve Gülçin’i sormaması çok saçma olurdu tabii ki!

Herkesin kendisinden bekleyeceği üzere Danla Bilic, Cemre Kemer’e “Bu grubun dağılmasıyla morali bozulmuş bir hayranın olarak bunu bana borçlusun. Ne oldu?” diye sorunca Cemre Kemer,

‘Biz şimdi tekrar barıştık ya, aramızda şu an iyi ya… Hayır yani, bir şeyi yanlış anlayabilir. Biz onun kendi dünyasında mutsuz olduğunu o boyutta anlayamamışız’ cevabını verdi önce.

Ardından, biraz daha detaylandırarak,

‘Ama böyle aramızda bir gruplaşma falan hiçbir zaman olmadı. Zaten o yüzden de o gerçekten ayrıldığında anlamamışız. Yani biz olayı tam anlamamışız. Televizyonlara çıkıp, ‘Biz futbol takımı değiliz, hiçkimse bir yere transfer olmuyor’ gibi demeçler verdik ya, oluyormuş o sırada işte!’ açıklamasında bulundu.

Yerinde duramayan ve işin aslını öğrenmeye kararlı Danla Bilic, “Peki siz o ana kadar hiçbir şey anlamadınız ve Gülçin bir anda gelip ‘Ben gidiyorum ben artık yokum’ mu dedi?” diye sorunca Cemre Kemer de,

Gelip demedi, gitti. Gitti sonra, ‘Nereye gitti?’ dediğimizde ‘Gitti’ dendi. Ama bu Gülçin’den dolayı değilmiş. O zamanlar zaten problem yaşadığımız plak şirketin ötürüymüş’ cevabını verdi.

Yani kısacası, aradaki buzlar erimiş, hatta belki de aralarında yıllardır süregelen iletişimsizlik sona ermiş gibi duruyor şimdilik. Yıllarca hiçkimsenin anlamlandıramadığı ve herkesin merak ettiği olay tamamen bir yanlış anlaşılmaymış yani, buradan o çıkıyor!

Siz ne düşünüyorsunuz? Çok yakın dört arkadaşın bu kadar ani ve sert bir şekilde kopmasına sebep olan şey tamamen yanlış anlaşılma olabilir mi gerçekten? Yorumlarda buluşalım!

Ayrıca, Danla Bilic’in Cemre Kemer’i konuk ettiği ve Gülçin’i sorduğu, bir de Hepsi grubunun plak şirketinden alamadıkları paraları konuştukları anları izlemek isterseniz?

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir